به گزارش غدیر خبر/ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به نقش آموزش به مخاطبین بعنوان کاربران اصلی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان ، بر اصل تقویت یادگیری همزمان و به روز رسانی اطلاعات و شناسایی خطاهای احتمالی سیستمی توسط اعضا تاکید نمود.
وی با بیان اینکه تیم های کارشناسی رصد و پایش پروسه های طراحی شده در سامانه با محوریت حوزه فناوری اطلاعات باید بطور دائم در این مهم اهتمام ورزند اظهار داشت: کارگروه نظارتی نیز باید وظیفه تجمیع و کنترل نهائی و پایش عملکرد سامانه را در دستور کار قرار دهد.
مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه در میزان موفقیت و جلب رضایتمندی اجرای طرح ۳۰۷۰، معیار ما قضاوت مخاطبان در جامعه بزرگ بیمه شدگان و کارفرمایان خواهد بود افزود: تحول دیجیتال در عصر حاضر یک الزام بوده و بعنوان یک سازمان مترقی و عظیم باید گامهای خود در این مسیر را محکم و استوار برداریم.
علی حسین نژاد با اشاره به اینکه اجرای طرح ۳۰۷۰ با رونمایی از ۱۷ خدمت از نیمه عبور کرده است اظهار امیدواری نمود تا در آینده نزدیک آثار ارزشمند اجرای این پروژه بزرگ با حذف مراجعات و ترددها و صرفه جوئی در هزینه و زمان نصیب شرکای اجتماعی گردد.