×
سرخط خبرها

حضور معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گیلان در سامانه 122 و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی

  • کد نوشته: 3605
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹
  • 6 بازدید
  • ۰
  • رشت – غدیر خبر – معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در سامانه 122 پاسخگوی مشکلات مردم شد.

    حضور معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گیلان در سامانه 122 و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی
  • به گزارش غدیر خبر/  رضا سبحانی امروز در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط با مردم گفت و گو کرد و به مشکلات آنان پاسخ داد. 

    بیشترین تماس های امروز در خصوص قبوض آب بهاء، قرائت کنتور، فروش انشعاب، شکستگی و ترمیم خطوط بود.

    بنا براین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *