به گزارش غدیر خبر/ رضا سبحانی امروز در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط با مردم گفت و گو کرد و به مشکلات آنان پاسخ داد.
بیشترین تماس های امروز در خصوص قبوض آب بهاء، قرائت کنتور، فروش انشعاب، شکستگی و ترمیم خطوط بود.
بنا براین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.
دیدگاهتان را بنویسید