به گزارش پایگاه خبری غدیر خبر: جمال نیکویی آسایش و رضایتمندی مردم را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم افزار تلفن همراه و تلفن گویای ۳۴۱۴، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، درخواست های خود را از راه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
لازم به توضیح است در این برنامه کلیه مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای دولتی گیلان در مصلی شهر رشت حضور یافته و به درخواست ها و مشکلات مراجعین رسیدگی کردند.