به گزارش غدیر خبر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ کامبیز اسمعیلی، مشکل این سامانه را خرابی مودم لینک رادیویی تله متری مخزن آبرسانی بام سبز لاهیجان بر اثر صاعقه عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت سامانه تله متری گفت: به کمک سیستم های تله متری می توان پارامترهای مهم کمّی و کیفی و توابع اندازه گیری جریان آب را جهت کنترل و مدیریت آبرسانی در سطح شهر در ساعات مختلف شبانه روز کنترل کرد.
وی افزود: این سامانه جهت کنترل پارامتر کمّی آب در سطح مخازن لاهیجان تجهیز و استقرار یافت که انتقال دیتا از طریق ارتباط وایرلس امکان پذیر است.
اسمعیلی گفت: ۵۶ میلیون ریال جهت رفع مشکل مودم سامانه تله متری مخزن آبرسانی بام سبز لاهیجان هزینه شد.
دیدگاهتان را بنویسید