×
سرخط خبرها

راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • کد نوشته: 9614
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
  • 7 بازدید
  • ۰
  • رشت – غدیر خبر – در راستای مصوبه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری، دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیانیه ای صادر کرد.

    راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • به گزارش غدیر خبر/ در راستای مصوبه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر اینکه شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند، دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیانیه” راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان” را صادر کرد. متن بیانیه بشرح زیر است:

    راهبرد مشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان

     این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های ۱- تامین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم ۲- تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد ۳- تولید دانش نوین، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشجویان، بیماران، تامین‌کنندگان، عموم مردم، نهادهای عمومی را تأمین نماید.

      – تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی استان گیلان( www.gums.ac.ir)   مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق ” انتقادات و  پیشنهادات” می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفنه و ۲۴ ساعت روز می توانید انتقادات و پیشنهادات خود راثبت نمایید . به محض ثبت انتقاد و پیشنهاد سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. 

      در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما، دسترس‌پذیری اطلاعات،  بیانه حریم خصوصی و  بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

    – تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گیلان  به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

    – سامانه ملی ۱۹۰ به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

    – برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق  منوی درگاه ارتباطی اقدام فرمایید و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه ها به بخش  ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

     – جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به  میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید.

    – این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش  مدیریت بازرسی، – ارزیابی عملکرد  و پاسخگویی شکایات، و تکمیل  فرم درج شکایات  می باشد

    –  در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات می‌توانید  نظر سنجی دریافت خدمات را تکمیل فرمائید.

     – پست الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه به آدرس  Ro@gums.ac.ir جهت دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *