کد خبر:4382
پ
IMAGE11611124691159
فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

کشف انبار احتکار لوازم پزشکی و بهداشتی ۵۰ میلیاردی در رشت

رشت- غدیر خبر- فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۹۱۴ هزار عدد لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش غدیر خبر/ سردار “عزیزاله ملکی” با بیان اینکه گسترش احتکار و قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند اظهار داشت: مبارزه با محتکران یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبر احتکار لوازم پزشکی و بهداشتی در یک انبار بزرگ در شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار این لوازم را در حاشیه شهر رشت شناسایی کردند گفت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۹۱۴ هزار و ۹۷۳ عدد لوازم پزشکی و بهداشتی احتکاری شامل: تجهیزات دندانپزشکی، دستگاه فشار خون و قند، سرنگ و آمپول، ژل‌های سونوگرافی، ویلچر، سرم، الکل و مواد ضدعفونی کننده، بالش طبی، پد الکلی، لباس‌ پزشکی، گاز استریل، ترازوی دیجیتال، آب مقطر، نخ جراحی و سرسوزن از محل مورد نظر خبر داد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه متهم ۴۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد افزود: در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی اذعان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع
خبرگزاری پلیس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید