×
سرخط خبرها

برگزاری جلسه رسیدگی و پیگیری شکایات سامانه ۲۰۱۹۵ با حضور مدیران مخابرات منطقه گیلان

  • کد نوشته: 21699
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۳
  • 1 بازدید
  • ۰
  • غدیر خبر؛ به منظور رسیدگی به شکایات و مشکلات مشترکین، جلسه‌ای با حضور مهندس بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره بازرسی و مهندس حسین رنجی معاونت شبکه مخابرات منطقه گیلان، برگزار شد

    برگزاری جلسه رسیدگی و پیگیری شکایات سامانه ۲۰۱۹۵ با حضور مدیران مخابرات منطقه گیلان
  • به گزارش پایگاه خبری غدیر خبر؛ این جلسه با هدف بررسی و پیگیری شکایات ثبت شده در سامانه ۲۰۱۹۵ و ارائه راهکارهای لازم برای بهبود خدمات برگزار گردید.

    در این جلسه، مهندس زیرک پرکاری به اهمیت نظارت مستمر بر کیفیت خدمات و پاسخگویی به شکایات مشترکین اشاره کرد و گفت: “هدف ما ارتقاء سطح رضایت مشتریان و حل مشکلات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن است. شکایات دریافتی از سامانه ۲۰۱۹۵، به عنوان یک منبع ارزشمند برای شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمات ما تلقی می‌شود.”

    مهندس رنجی نیز در ادامه این جلسه به بررسی جزئیات شکایات پرداخته و بر لزوم همکاری تمامی واحد‌ها برای رفع مشکلات تاکید کرد.
    وی افزود: “با توجه به گسترش روزافزون فناوری و نیازهای مشترکین، باید همواره در تلاش باشیم تا خدمات خود را بهبود بخشیم و پاسخگوی نیازهای آنان باشیم.”

    گفتنی است؛ در پایان، تصمیمات لازم برای اجرای برنامه‌های بهبود خدمات اتخاذ شد و مقرر گردید تا نتیجه اقدامات انجام شده در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *