به گزارش پایگاه خبری غدیر خبر؛ رضا اکبری در نشست هماندیشی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این سازمان گفت: روابط عمومی می تواند با ایفای نقش صحیح خود در کنار تصمیمات بزرگ هر سازمان و در رویدادهای بزرگ نقش آفرینی کند.
وی بر توجه به مسائل، دیدگاه ها و مشکلات اصناف، رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای تأکید کرد و گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که با استقبال از انتقادات سازنده، از نقطه نظرات دریافتی در مسیر بهبود امور استفاده شود.
اکبری اظهار کرد: سالانه قریب به ۴۰۰۰ پروژه در سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای افتتاح میشود و عملیات اجرایی همین تعداد پروژه نیز آغاز میشود، بنابراین به طور میانگین در هر روز از سال حداقل ۲۰ پروژه افتتاح و کلنگزنی میشود که بسیاری از این پروژه ها خواسته های دیرینه مردم بوده که محقق شده و رضایتمندی هموطنان را دربرداشته و ضروری است به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور احداث شد، بر ضرورت تبیین، اطلاعرسانی عمومی و انعکاس اخبار در خصوص اهمیت اجرای پروژههای عمرانی این سازمان و نقش آنها در ارتقاء ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی، حذف نقاط پرحادثه، کاهش آمار تصادفات و سوانح جادهای و تولید محتوای ریزپروژهها تأکید کرد.
سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای همچنین عبور از شیوههای سنتی و حرکت در مسیر هوشمندسازی را از دیگر اولویتهای حوزه روابط عمومی برشمرد.
اکبری بهرهگیری از شیوههای نوین و هوش مصنوعی را از اهداف و رویکردهای اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای دانست و تصریح کرد: باید در اجرا و افتتاح پروژههای عمرانی، به انعکاس نظرات و دیدگاههای مردمی پرداخته و به بیان نگاه آنان توجه کنیم.
اکبری صداقت را رمز و منشأ موفقیت در کارها برشمرد و بر سلامت، اولویتبندی کارها و پرهیز از فعالیتهای بیثمر تأکید کرد.
سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به نقش این سازمان در تأمین ایمنی تردد کاربران جاده ای گفت: به فرموده قرآن کریم، نجات جان یک انسان مانند نجات همه مردم است و هر اقدامی اعم از فرهنگی، آموزشی، تبیینی که به سلامت سفر هموطنان کمک کند، قطعاً ارزشمند و ستودنی است و با رعایت استانداردها و اصل حرفه ای گرایی این قبیل اقدامات باید انجام شود.