کد خبر:20685
پ
IMG_20240813_105931_908

فرماندار رشت در صحن علنی شورای شهر رشت: اقدامات شورا و شهرداری رشت در تاریخ این شهر ماندگار می شود

غدیر خبر؛ تجلیل فرماندار رشت از زحمات و همکاری ارزشمند اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران نواحی شهرداری رشت در برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
.

.

خبرنگار؛ مریم معبدی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری غدیر خبر؛ فرماندار شهرستان رشت ضمن اشاره به اینکه اقداماتی که در این دوره از عمر فعالیتی شورای رشت انجام شد بسیار ارزشمند بوده است، تاکید کرد: شورای شهر رشت با انتخاب فردی خوش ذوق و خدوم در این دوره فعالیتی، اتفاقات مثبتی را در مدیریت شهری رقم زد که در تاریخ رشت ماندگار می شود.

کیا عاشوری با حضور در جلسه علنی شورای رشت واقع در ساختمان شورا با اشاره به اینکه طی مدت زمان حضورم در این جایگاه شاهد هم افزایی خوبی ما بین شورا و شهرداری رشت بودم، اظهار کرد: طی ادوار گذشته شوراها، چنین اقداماتی را کم تر سراغ داریم، افزود: همچنین لازم می دانم از زحمات و همراهی مجموعه مدیریت شهری رشت در برگزاری انتخابات پیش از هنگام ریاست جمهوری تشکر کنم و واقعا با حمایت های مادی و معنوی منتخبین مردم رشت در شورا اتفاقات خوبی در این دوره انتخابات رقم خورد.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت به دور از هر گونه تنش عنوان کرد و افزود: برای اعضای هیات رئیسه جدید شورا نیز آرزوی موفقیت دارم و یقینا چنانچه شورای اسلامی و شهرداری رشت با همین رویکرد گام بردارند اتفاقات بهتری را رقم می زنند و معتقدم هر کدام از اعضای شورای شهر رشت در موضوعات حقیقی و حقوقی عنصری تاثیر گذار هستند و ان شاالله در ادامه مسیر نیز با همراهی و تعامل موجب هم افزایی در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان باشیم.

فرماندار رشت تصریح کرد: ظرفیت اعضای شورا و در راس ریاست شورا و شهردار رشت که از مقبولیت و اثرگذاری فراوانی در مباحث مختلف برخوردار هستند بسیار بالاست، لذا با فضایی که در شهرستان رشت حاکم است تا کنون مشکلی در شهرستان وجود نداشته و ان شا الله در ادامه مسیر نیز بتوانیم موفق و سربلند باشیم.

وی یادآور شد: بنده در جلسه امروز شورا حضور پیدا کردم تا بگویم شورای رشت در این دوره با تعاملات خوب و انتخاب شهرداری توانمند، عملکرد موفقی داشت و همچنین بابت همراهی مجموعه مدیریت شهری رشت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کنم .

گفتنی است: در این جلسه کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت با اهدای لوح تقدیر از همراهی مجموعه شورا و شهردار رشت و همچنین دیگر عوامل مدیریتی شهرداری این شهر که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری داشتند، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است: اعضای شورا و شهردار رشت نیز با اهدای لوحی، تشکر و قدردانی خود را نسبت به همراهی و حمایت های فرماندار شهرستان رشت اعلام نمودند.

منبع
اختصاصی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید