کد خبر:20271
پ
۱_۳

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

غدیر خبر؛ استاندار گیلان در گفت‌وگو زنده تلفنی با اخبار ساعت ۲۰ سیمای مرکز گیلان تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری در گیلان به مانند سایر استان‌های کشور در امنیت و سلامت کامل برگزار و مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری غدیر خبر؛ دکتر اسدالله عباسی در همین راستا افزود: از ساعت ۱۲ کار شمارش آرا آغاز و با توجه به اینکه هیچکدام از کاندیدها به حد نصاب مدنظر نرسیدند، ۲ نفر از کاندیدها به دور دوم انتخابات راه یافتند.

وی تصریح کرد: تبلیغات ۲ نفر از کاندیداهای راه یافته به دور دوم از روز یکشنبه آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ادامه دارد .

استاندار گیلان خاطرنشان داشت: با توجه به بارش شدید باران در گیلان و فصل کشاورزی، مردم استان حضوری پرشور پای صندوق‌های رأی داشته و از همین جا از تمامی آنان قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی افزود: تمامی شعب اخذ رای و نهادهای امنیتی، نظامی، هیئت‌های اجرایی و نظارت پای کار بوده و تمامی تمهیدات اتخاذ شده است.

دکتر عباسی اظهار کرد: طبق قانون فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم ادامه خواهد یافت.

منبع
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رشت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید