کد خبر:18992
پ
IMG_20240220_023903_669

میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در مصلی رشت برپا شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت:

به گزارش پایگاه,خبرید میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان – حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ابا عبداله الحسین (ع) با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاونین, فرمانده پایگاه مقاومت شهید افتخاری بنیاد مسکن و جمعی از کارشناسان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان هدف از راه اندازی میز خدمت، را شنیدن حرف مردم و آشنایی مستقیم با مشکلات عنوان کرد و افزود: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مراجعین است. مهندس دائمی در دیدار چهره به چهره علاوه بر پاسخگویی حضوری دستور پیگیری و رفع مشکلات درخواست‌های ارائه شده در حوزه‌های مختلف را صادر کرد. درخواست واگذاری زمین، تغییر کاربری زمین، تسهیلات و کمک بلاعوض در مسکن محرومین از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در این میز خدمت بود.

گفتنی است: درخواست های مردمی در این میز خدمت پس از بررسی و دستور مدیرکل جهت ثبت در سامانه سامد به مرکز پاسخگویی به شکایات استانداری گیلان ارسال میگردد. متقاضیان محترم جهت پیگیری درخواست خود با شماره ۱۱۱ تماس حاصل نمایند.

منبع
روابط عمومی انقلاب اسلامی استان گیلان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید