کد خبر:17733
پ
IMG_20230910_023342_895

تقدیر مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از بانوی پیشکسوت عرصه رسانه

گیلان .غدیر خبر؛ مهندس یونسی مدیر کل بنادر و دریانوردی به همراه معاون برنامه‌ریزی و مدیر روابط عمومی و همکاران خود از خبرنگار پیشکسوت استان گیلان که سالها درگیر بیماری سرطان شده عیادت کرد …

اختصاصی. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی غدیر خبر؛ مهندس یونسی ضمن گفتگو و شنیدن صحبت های خانم ره، از ایشان دلجویی و از زحمات چندین ساله این بانوی فرهیخته عرصه خبر قدردانی و همچنین برای این بانوی فعال و پیشکسوت عرصه رسانه گیلانی، آرزوی سلامتی نمود.

همچنین در این دیدار صمیمانه، خانم مهتاب ره ، خبرنگار پیشکسوت استان که حدود ۴ سال است دچار بیماری سرطان شده و صبورانه با توکل و امید به لطف الهی، با این بیماری پر درد و پر هزینه مبارزه می‌کند، از حضور و دیدار مهندس یونسی و هیات همراه در منزلش تقدیر و تشکر کرد .

گفتنی است: مهتاب ره ، خبرنگار گیلانی، که چندین سال است درگیر بیماری سرطان شده، همکاری با روزنامه های گلچین امروز، پنجره نو، پیک سبز (تهران ) ، آوای صومعه، موج شمال ، پیک باران ، فرزندان گیل و مدتی عضویت در باشگاه خبرنگاران را در کارنامه چندین ساله رسانه ای خود به همراه دارد.

مدیریت ، سردبیر و تمامی همکاران پایگاه خبری تحلیلی غدیر خبر؛ ضمن تقدیر از زحمات سرکار خانم ره، خبرنگار و گزارشگر فعال و پرتلاش مطبوعات، از خالق مهربان قلم، سلامتی روزافزون برای این بانوی پیشکسوت فرهیخته و تمامی تلاشگران عرصه رسانه در سراسر کشور عزیزمان را خواستار است.

گزارشگر؛ مریم معبدی

منبع
اختصاصی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید