کد خبر:16647
پ
IMG_20230415_174603_516

به همت خیرین مرکز نیکوکاری خانه مادری شهر رشت صورت گرفت: کمک به کودکان سرطانی و بیماری خاص

گیلان.غدیر خبر؛ مدیر مرکز نیکوکاری خانه مادری: لبخند و شادی کودکان ایتام، بهترین هدیه و پاداش الهی است…

 


 

 

 

 

 

 

گزارش اختصاصی؛ پایگاه خبری تحلیلی غدیر خبر طی گزارشی از مرکز نیکوکاری مادری واقع در منطقه حافظ آباد شهر رشت؛ گفتگویی با مریم حسین پور، موسس و مدیر این مرکز داشته که نشان از تلاش خداپسندانه جمعی از انسانهایی است که نه تنها از مال ، بلکه از لحظات با ارزش زندگی خود نیز داوطلبانه و خالصانه، در راه سلامتی و آرامش انسانهای دیگر هزینه می کنند.

این گزارش نیز تقدیم به تمامی دلها و دستهایی میشود که بدون توقع از خود میگذرند، تا سایرین در آسایش و آرامش زندگی کنند.

مدیریت مرکز نیکوکاری خانه مادری؛ ضمن قدردانی از خیرین عزیز و همه کسانیکه کمک های خود را در اختیار این مرکز قرار می دهند تا توفیق خدمت خداپسندانه داشته باشند، گفت: این مرکز از سال ۱۴۰۰ راه اندازی با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی(ره) و با شماره ثبت ۱۱۲۴۵۳ راه اندازی شد، که نوع فعالیت کمک به کودکان ایتام، بیماران خاص و زنان سرپرست خانوار بوده است.

مریم حسین پور افزود: تامین جهیزیه دختران یتیم و بی سرپرست، برگزاری پنجشنبه های مهربانی (تهیه و پخش غذای گرم)، تهیه دارو و همچنین واریز مبلغ کمکی در اول هر ماه به خانواده هایی که کودکان بیمار، خصوصا بیماران خاص دارند، از جمله اقدامات و فعالیت های مرکز نیکوکاری خانه مادری است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی کودک معلول در مراکز توانبخشی خصوصی نگهداری می شوند که به دلایلی خانواده ها سراغشان نیامدند و این مراکز جهت نگهداری این کودکان دچار مشکلاتی هستند، اظهار داشت: که مرکز نیکوکاری خانه مادری این کودکان را تحت پوشش قرار داده و نیازهای آنها همانند شیر خشک، پوشک، پماد سوختگی و ترمیم کننده را بصورت ماهانه تامین می نماید.

مدیریت مرکز نیکوکاری خانه مادری گفت: حدود ۲۰۰ پرونده از قشر ضعیف و نیازمند در اختیار این مرکز قرار دارد که ۶۰ در صد آن شامل کودکان ایتام و بیمار بوده و ۱۰ درصد پرونده، اختصاص به مادران سرپرست خانوار دارد.

وی همچنین از اجرای طرح آموزش و کارآفرینی مادران سرپرست خانوار در این مرکز خبر داد و تصریح کرد: این مرکز در صدد است که در راستای توانمند سازی مادران سرپرست، با ایجاد فضای کسب و کار، از جمله کاموا بافی و… این مادران را خودکفا نماید.

حسین پور از برگزاری ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان سخن گفت و افزود: ضیافت افطاری با حضور کودکان ایتام، پذیرایی از روزه داران مرکز، ضیافت افطاری شب های قدر و همچنین اهدای گوشت گرم به نیازمندان از جمله فعالیت این مرکز در ماه مبارک رمضان بوده است.

مدیر مرکز نیکوکاری خانه مادری، از همه انسانهای خیر و شهروندان محترم خواست تا با اهدای کمک ها و همچنین فطریه خود این مرکز را در جهت ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان، به خصوص ایتام یاری نمایند.

گفتنی است: مرکز نیکوکاری خانه مادری درشهر رشت مرکز استان گیلان، محله یخسازی، جنب بنیاد مسکن شهرستان رشت، کوچه سجاد واقع شده که منتظر کمک های ارزنده شما مردم نیکوکار در ارائه هر چه مطلوب تر خدمات به نیازمندان عزیز می باشد.

منبع
اختصای از پایگاه خبری غدیر خبر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید