به گزارش پایگاه خبری تحلیلی غدیر خبر؛ روز چهارشنبه سی ام شهریورماه ۱۴۰۱، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص پاسخگویی از طریق سامانه سامد گفت: هدف از اجرای این برنامه، ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی شفاف به متقاضیان است.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی سریع و دقیق مسئولین به مردم، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را در جهت ایجاد فرایندی شفاف و مشخص درجهت پاسخگویی به مشترکین به کار بسته و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات قابل ارائه میز خدمت در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت تا حد زیادی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین گاز شده است.
جمال نیکویی در پایان با بیان اینکه شرکت گاز با افزایش سطح کیفی خدمات خود به دنبال جلب رضایت حداکثری مردم و مشترکین گاز طبیعی است، اظهار داشت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، شماره پیامک ۳۰۰۰۶۱۹۴، ایمیل و …. به شرکت گاز ارسال نمایند.
گفتنی است: پس از این برنامه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن دیدار با مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری گیلان، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در شرکت گاز پرداخت.
دیدگاهتان را بنویسید