کد خبر:15961
پ
۲۰۲۲۰۹۱۸_۲۱۵۵۲۷

بیست و چهارمین شهردار املش معارفه شد

گیلان.غدیر خبر؛ بهرام آریامنش شهردار املش: در اداره امور به نظر شورا و ایده نخبگان محلی و تعامل با سایر مسئولان دریغ نخواهم کرد

 

 

 

 

 

 

اختصاصی. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی غدیر خبر از املش؛
باحضور مختار رضایی فرماندار املش، حجت الاسلام رنجبر امام جمعه ، سرهنگ تاور جانشین سپاه ، سرهنگ رجبی فرمانده انتظامی املش، حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس، خسرو آرنگ مدیرکل امور شهری و شوراها، مراسم معارفه بهرام آریامنش به عنوان شهردار جدید املش در محل کانون معصومیه(س) این شهر برگزار شد.

در این مراسم، نماینده مردم املش و رودسر در مجلس تاکید کرد: آفت بزرگ امروز سیستم مدیریتی, انتخاب مدیر از بین رفقا بجای مدیران لایق و شایسته و کارآمد است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری با بیان اینکه اختلاف بین شهرداری املش با راهداری, هرچه زودتر برطرف شود،افزود: با حضور معاون عمرانی استاندار و معاون راهداری گیلان و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار املش در جلسه ای مشترک رفع و ادامه کار عمرانی این پروژه شروع شود.

همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان در این مراسم اظهار داشت: همه باهم تلاش کنیم با مدیریت درست, زباله تبدیل به یک معضل نشود.

در مراسم معارفه شهردار؛ فرماندار شهرستان املش با توجه به محرومیت شهرستان املش, جا برای کارکردن زیاد دارد و شورای شهر و شهردار املش با اهم مهم کردن کارها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و آسفالت کوچه پس کوچه های شهر تلاش جدی کنند.

امام جمعه املش نیز در این مراسم گفت: شهردار جدید با همفکری شورا یه فکر اساسی برای ساماندهی بازار هفتگی شهر املش کنند.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر املش پروژه کمربندی املش را یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی شهرداری املش دانست و افزود: برای تکمیل آن به حمایت مسئولین شهرستانی و استانی نیاز است.

در ادامه شهردار املش ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر املش تاکید کرد: در اداره امور به نظر شورا و ایده نخبگان محلی و تعامل با سایر مسئولان دریغ نخواهم نمود.

 

خبرنگار؛ مریم معبدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید