کد خبر:20365
پ
IMG_20240709_092419_580

پیروز این انتخابات ملت غیور ایران اسلامی هستند

گیلان.غدیر خبر؛ پیام قدردانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری غدیر خبر؛ در پیام مهندس حامد دائمی آمده است:
بسمه تعالی
سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ایران فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است.
بر مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی، خصوصاً فرزندان میرزاکوچک در استان ولایت مدار گیلان که با لبیک به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در فضایی توأم با آرامش و امنیت در انتخابات ریاست جمهور، حضوری حماسی داشتند و علاوه بر اینکه مایه‌ی یأس دشمنان و شعف دوستداران انقلاب شدند، بار دیگر ثابت کردند این نظام ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد، درود می‌فرستم.
قطعا پیروز این انتخابات، ملت غیور ایران هستند و بی تردید این حضور عظیم و حماسی می تواند پشتوانه و راهگشای سرعت بخشیدن به روند توسعه و پیشرفت کشور باشد.
اینجانب ضمن تبریک به آقای دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران با کسب اعتماد اکثریت مردم، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.
امید است که دولت محترم آینده تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتواند در جهت حل مشکلات کشور گام‌های قاطع و مؤثری را بردارد و عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را در صحنه روابط خارجی، هر چه بیشتر به منصه ظهور برساند

منبع
روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید