- پایگاه خبری تحلیلی غدیر خبر - https://ghadirkhabar.ir -

انجام بیش از یک میلیون خدمت در شرکت گاز استان گیلان در نیمه اول سال ۹۹

به گزارش غدیر خبر [1] به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از یک میلیون خدمت در شش ماهه اول سال جاری اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان، بالغ بر ۸۰ درصد از درخواست های میز خدمت متعلق به بخش الکترونیک و غیرحضوری می باشد.

وی افزود: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن ۳۴۱۴ به مردم و مشترکین گرامی ارائه می دهد.

مهندس اکبر در ادامه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی شرکت گاز می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.

وی افزود: بیشترین خدمات انجام شده در شش ماه اول امسال متعلق به بخش الکترونیک (سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴ ) با بیش از ۷۹۰ هزار خدمت می باشد و پس از آن دفاتر پیشخوان با ۲۰۶ هزار خدمت و بخش حضوری با ۱۷ هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

مهندس اکبر با اشاره به این موضوع که بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان های لنگرود، آستارا و تالش می باشد، اظهار داشت: لازم است سایر شهرستان ها نیز با تلاش و همت مضاعف درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان حرکت نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت، بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند خبر داد و گفت: در این دوره ها تلاش می کنیم تا با آموزش تعامل و رفتار مناسب با مشترکین، زمینه رضایتمندی بیش از پیش مردم و مشترکین عزیز را فراهم نماییم.